mandag den 16. april 2012

Mandagstanker..

Så blev det mandag morgen! - bussen til odense kører om en time, så jeg skal have fundet en måde at fordrive de 60 minutter på inden jeg bliver drevet til vanvid! Jeg har utrolig blandede følelser om at skulle vende hjem til min nu halvtomme lejlighed. På den ene side glæder jeg mig til at komme hjem og starte på en frisk med ny indretning og nye møbler! Men jeg aner ikke hvordan jeg vil komme til at reagere når jeg træder ind ad døren og ser vores fælles reolsystem fuldstændig ryddet for playstationspil, dragon ball bøger og amerikanske fodbolde. - Jeg kan ikke endnu sætte mit eget præg på stuen, for reolsystemet ryger også på et tidspunkt. Det er en fair fordeling af møbler, ingen tvivl om det, men puha da.. kan jeg klare tomheden? og så en hel uge endnu??

Min største frygt nu er, om jeg kan håndtere al den alenetid! Jeg kan sagtens passe mig selv, og indrømmet, det var jo alligevel mig der tog mig af de fleste ting i hjemmet, så jeg er ikke hjælpeløs! Men at skulle sidde aften efter aften i sofaen og kigge ud i luften (ja, fjernsynet er også væk!) og vide at mit eneste selskab det næste laaange stykke tid bliver jeg, migselv og mig! - det er en svær kamel at sluge.... hvis jeg dog BARE måtte få en kat!!

Men hurra, hurra, hurra!! for gode veninder og masser af familie! én person har forladt mit liv, men jeg har stadig et kæmpe netværk af fantastiske mennesker omkring mig. De minder mig om at jeg uden tvivl, absolut og helt sikkert kommer gennem det her! jeg kan sagtens blive ved med at grave mig længere og længere ned i det dybe sorte hul, men på et tidspunkt er der ikke mere at grave i! så ender jeg på den anden side - og der er så hyggeligt i Kina... ;)

Undskyld, kære venner, at jeg udnytter jeres medfølelse så groft i øjeblikket! men bare rolig... jeg skal nok betale tilbage!.... en gang.... ;)

NU skal der fokuseres på det praktiske og det positive! jeg har en uddannelse der skal passes, et hjem der skal indrettes og en fødselsdagsfest der skal holdes!! På trods af en lidt tung start skal det nok blive en god uge! Det har jeg lige bestemt...

masser af kærlighed til jer alle! <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar